wtorek, 25 marca 2014

Lizzie McGuire


Pamiętacie Lizzie McGiure? Ta szalona nastolatka towarzyszyłam mi przez kilka lat mojej cudownej młodości. Serial był emitowany na antenie ZigZap.

Bohaterką serialu jest Lizzie, uczennica gimnazjum, która codziennie zmaga się ze szkolną rzeczywistością. Napotyka typowe problemy z nauką, życiem w dużej grupie, chłopcami, rodzicami i młodszym bratem. Ze swoimi problemami radzi sobie dzięki swoim dwóm przyjaciołom – Mirandzie i Gordo. Głowną rolę w serialu gra uwielbiana przez wszystkich Hilary Duff.

Zawsze chętnie zasiadałam przed telewizorem i z uśmiechem na twarzy oglądałam perypetie tej młodej dziewczyny. Jej przyjaciele i rodzina tworzyli świetne tło, z którym mogła utożsamić się każda nastolatka.
Dla przypomnienia:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!