poniedziałek, 31 lipca 2017

Podwórkowe piosenki!

Tak!
Czasem bez sensu, czasem bez ładu i składu, ale i tak je lubiliśmy i śpiewaliśmy :) To właśnie podwórkowe piosenki. Kto je zna? Kto zna? Przyznać się! :D

Może Wy chcielibyście się jakimiś podzielić?


Ja Cię Ko... ale nogą,
Ja cię Lu... ale wodą,
Ja Cię Ścisk... ale drzwiami,
Taka miłość między nami.

Weź pod rękę chłopca swego,
idź nad rzeczkę utop jego 
i zawołaj Heje! Hej!
O jednego dupka mniej. 

***

Cztery fury siana,
pół kilo jałowca,
nie ma w Mirosławcu,
porządnego chłopca!

Umfa, umfa, umfa-fa!

Buciki lakierki
od wielkiego święta.
Poszedł do kościoła,
wylazła mu pięta!

Umfa, umfa, umfa-fa!

Kapelusz na głowie,
naokoło dziury.
Jeszcze to nie jego,
tylko Antka z góry!
Umfa, umfa, umfa-fa! 

***

U nas na podwórku kiedy słońce świeci,
jest taka maszyna do robienia d...
... dziewczyno kochana pokaż mi kolana 
pokaż jeszcze wyżej, będziemy się r...
... rurą płynie woda, aż do spływu wisły,
a nasze dziewczyny to kochane p...
... pisało w gazacie o pewnej kobiecie,
która w Ameryce pokazała c...
... cynamon kupiłem, dużo zapłciłem,
więcej już nie kupie, mam to wszystko w d...
... dużym pokoiku na małym stoliku 
leżą trzy książeczki i koniec bajeczki :)  

***

Do kawalerii wstąpić chciałem,
ale nie mogłem bo się zakochałem.
Granat w gębie, buzia w błocie,
a Ty się zamknij szary kocie. 

***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!