sobota, 7 grudnia 2013

Mam już dość

Czy ktoś również zna ta piosenkę z dzieciństwa? Jeśli źle pamiętam słowo, proszę o korektę. Może komuś przypomni się autor piosenki? :) 

***

W domu kazali mi grzeczną być,
nosić warkocze, mleko pić.
Ja nie chciałam tego,
z oczu lały się łzy.
Kiedy znalazłam super ciuch,
mama westchnęła tylko uff.
Jak w czymś takim można,
ludziom pokazać się.

Ref.
Mam tego dość, dość, dość tego już mam.
Czemu nikt, nie rozumie mnie?
Ja dobrze wiem, wiem, jak wyglądać chcę.
I to bowiem mam już dość, mam już dość.

Po wywiadówce też byli źli,
że zamiast szóstek, tylko trzy.
Bo na lekcjach gadam, 
a na więcej mnie stać.
Kiedy człowiek ma naście lat,
nie może mieć choć kilku wad.
Nim dorosnę przecież, 
zdążę zmienić to wiem.

Ref.
Mam tego dość, dość, dość tego już mam.
Czemu nikt, nie rozumie mnie?
Ja dobrze wiem, wiem, jak wyglądać chcę.
I to bowiem mam już dość, mam już dość.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie ślad!